Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Jag kunde =)

Jag är inte så jävla okunnig iallafall, inte när man gett sig fan på att fixa det ;-)

Jag är sååå sjukt trött! Måste bli läggdags snart. Somnade när jag la Nova och när jag körde hem från jobb fick jag ha AC:n på för fullt. Det är farligt för mig att vara så trött. Haha, tänk graviditeten med Nova när jag käkade Postafen mot illamåendet. De hjälpte visserligen men kunde lika bra ha sålts som sömnpiller. Jisses!!

Stress och mkt att göra på jobb. Sov kanske 5 timmar inatt sen upp igen för nya timmar. Ledig imorgon och hemma med kidsen, vi lär dra ut på äventyr =) Sen är helgen full med jobb både för Micke och mig....

Janes vatten har gått nu!!!! Äntligen =) Som Nova, 4 dagar över tiden hehe. De ska in till Lund nu för värdering. Håller alla tummar här hemma!! ♥ Stort Lycka Till =) ♥

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback