Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Ledig dag

Nu är det storstädat här hemma. Micke har stått för övervåningen med den skitäckliga toaletten och jag har hållt till här nere med disk och annat som hör till. Drog t o m fram spisen och fyy där var det ganska äckligt.

Måste hinna handla lite oxå innan Micke drar till jobb. Ska köpa ny vaniljvisp så gör jag en ny smulpaj med äpple =)

Imorgon jobbar jag dag sen kväll i helgen och det gör Micke med fred o lörd så Nova ska sova hos farmor lörd-sönd.

Hej sålänge...har lite kvar att göra!

Kommentarer
Postat av: alex

Ta det nu lungt gumman , du får inte slita ut dig hemma också det räcker på jobb=)

Var i era kvarter igår kväll då R lekte med en kompis som bor på er gata =)

Hoppas iaf att allt är bra med er alla 4 1/2.

KRAM

2009-09-24 @ 13:07:00
URL: http://alexandrajh.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Alex: Nä jag vet men du skulle bara veta hur det såg ut, you´d be surprised, lovar haha. Men jag har helt enkelt inte pallat och när t o m Micke städar, då e de fan dax för 100 år sen typ ;-) Ja vi såg henne, lämnade du bara av henne eller annars hade du ju kunnat komma in. Han e väl ett år äldre eller? kramiz

2009-09-24 @ 17:56:23
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback