Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

TRÖTT

Nä nu jävlar, helt ärligt! Hur TRÖTT kan man vara! Jag somnade 21 igår och upp 7 och är sååå in i bomben slut =( Orkar ingenting! Som tur var har jag varit hemma idag, kunnat vila upp mig en del mellan varven med Nova och sen hämtning på skolan. Tänkte ta cykeln med Nova till skolan så jag skickar ut henne för att kolla efter den. "Cykel, borta!" What the fuck jodå den var mkt riktigt borta, helt tomt i carporten eftersom bilen stod utanför. Ringde Micke som haft den nån dag ner till stationen eller hur det var. Jaja, var sen så fick ta bilen, vilken miljötänkare jag är va?!

Bakat en äpplesmulpaj, barnen käkar nu och tvättat 2 maskiner samt tömt och fyllt diskmaskinen. Mer är jag inte människa för idag. Siktar in mig på kl 19 i sängen hihi! Micke slutar 18, önskar han kunde komma tidigare och ta ungarna men men I´ll manage!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det finns ju tuffare kläder ju större storlekar dom får=) Men inte ens 92 funkar i byxor hos Heily =) Men jag köper det ändå så får man dra in dom en massa i midjan och vika upp dom...känns onödigt och enbart köpa på sej stl 86. Men jag har hittat en brun typ dunjacka till Heily på HM....tänkte matcha de me massa rosa mössa och vantar mm;-) Men 92 drunknade hon i så jag ska se om andra HM har 86 kvar! Ullared är jätte stora i storlekarna. Köpte regnställ till Heily i 86-92...när hon har de på sej ser de ut och kunna passa möjligtvis när hon är 4år gammal :-D Kram

2009-09-21 @ 18:08:02
URL: http://lindus85.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Linda: Haha ja den overallen Nova ska ha nu i vinter är stl 86/92 och den är stor. Samma med regnställ i samma stl oxå från ullared som on haft sen hon började på dagis och NU passar det perfekt ;-)Byxor i stl 98 är fortfarande lite långa men de kan man vika upp men tröjor kan hon t o m ha i stl 98/104. Alla e ju olika. Skor däremot i stl 22, smallfoot ;-) kram

2009-09-22 @ 07:57:49
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback