Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

update

Såja, äntligen hemma och äntligen kväll =) Det var helt underbart att få träffa barnen igen! Båda blev jätteglada över att se mig =) Hem och börja med maten direkt sen blev det lite lek/mystid innan det var dags för gröt för Nova och sen la hon sig kl 19. Nu har Philip och jag precis käkat lite kvällsmackor, snart ska vi upp och lägga oss. Han visar mig lite läxa bara =) Jätteduktig är han i skolan och har verkligen fått ett helt nytt intresse.

Imorgon är jag ledig, kanske blir det en tur till öppna förskolan eller så stannar vi bara hemma. Får se vad man orkar med men Nova blir rätt rastlös om man är inne hela tiden. Städning springer ju tyvärr inte ifrån en ändå ;-)

Tillägger det onödiga: JAG ÄR SJUUUKT TRÖTT.

Lite nyheter på jobbfronten men jag vill inte göra något officiellt förrän det är helt klart.

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Evelina

hoppas ni får en mysig dag! kram

2009-09-18 @ 08:17:14
URL: http://metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback