Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

~~ vab ~~

Idag stannar jag hemma med Nova. Hon har hostat halva natten typ Är i behov av hostmedicin för att inte hosta hela tiden. Jag har timbankat hela helgen så att just jag stannar hemma gör mig inget alls! Imorgon är jag ledig enligt schema.

Får se hur det går nu med timmarna, får jag inte fler kommer jag ligga ca en vecka minus när jag slutar 30 sept. Nu är det ju tal om att jag inte alls ska till infektionen utan till kirurgen, var har jag ingen aning. Och att det skulle vara fr o m 19 okt eller hur det var sagt, isf ska jag kanske vara kvar på BB tills dess. Orka detta alltså. Hoppas sååå på ett av de 3 jobb jag sökt.

Lite blandat från mobilen:

tolvåkersbadet i fredags med pappa



öppna förskolan i fredags



på besök hos Seade (kollega från hemtjänsten) och hennes lille Benjamin 11/9 (född 2/9)



philips gamla trip trap kom fram ur förrådet igår



i fredags på väg att lämna Philip till sin pappa



Adrian nyss hemkommen från patienthotellet i Lund, 7/9



Kommentarer
Postat av: Morfar pappa

I see even Mum has to wear ''Hello Kitty'' Have a good day

2009-09-21 @ 16:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback