Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Anna Anka

Nova hade ett utbrott runt 1.30 inatt sen hade hon väckt lillebror i magen och sen gick det inte att sova. Han sparkar fortfarande så hårt så jag tappar andan. Upp och sätta sig vid datorn i soffan. Kollade först på Millenium som jag somnade ifrån hela tiden igår *störigt* sen blev det Anna Anka söker Assistent ;-) Alltså hur dumma är vissa, stå och fälla såna kommentarer och göra sig dummare än vad de är. Eller så är de bara dumma haha. Dom får ju tänka på vad dom säger. Sen en klockren kommentar från Anna " Har man en svinstia så är man ett svin!" Haha. Jag håller m helt med, jag HATAR när det är stökigt. Hade vi haft råd hade jag lätt haft en städerska nu när jag är höggravid och sen när bebis är liten och man inte kan städa så bra själv. LÄTT!!

Idag ska bebis bilstol in i bilen, en vecka innan såhär. Lika bra. Jag kör ändå bara omkring med ungarna i bilen och nu är båda placerade där bak. De kommer nog bråka som de alltid gör när det är mindre än en meter mellan dom men jag MÅSTE ha det minsta barnet framme. Kontroll!

Ska kolla upp vad invändig rekonditionering av bilen kostar. Tyvärr är sätena något fläckiga. I hate it =( Lacken har sina skador med. Önskar jag kunde lägga några tusen på bilen. Iofs inte lönt nu när barnen är små. SEN när de är stora ska jag lätt ha en riktigt snygg bil! Jag älskar ju snygga, snabba bilar =)

Halv 9 och jag är riktigt trött. Redan. Bara Philip är vaken och nere. Jag ska nog sova middag idag om det finns tillfälle. Hörde något om badet och dit följer ju inte jag med så då kan jag vila. Vi måste verkligen ha hit 120 sängen från mamma med att ha i Novas rum. Dessa utbrott funkar liksom inte nu och definitivt inte sen heller....


Kommentarer
Postat av: Unni

Vem hade inte haft städerska och trädgårdsmästare om man hade haft råd.. :)



En vecka och en natt bara sedan är han här! wiiiiihoooooo! :)

2010-04-18 @ 23:13:01
URL: http://dunsa.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Unni: Jaaa, härligt =) Nån som lagar mat oxå hehe. En vecka ja, overkligt nu att jag ska bli mamma igen, shit!!

2010-04-19 @ 05:20:35
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback