Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Att göra

3 dagar kvar nu (!) Sjukt spännande =) Vi har en del småfixande kvar så helgen kommer gå till det samt tvätt, städ och handling. Ett måste att ha det snyggt när man kommer hem. Men iofs (kom jag precis på) OM jag inte kommer hem på tisdag kväll som jag vill så kommer Micke och barnen göra det = dvs oreda igen på nolltid. Hmm, får komma på en plan för det med ;-)

Micke är och lämnar Philip i skolan. Runt 11 ska vi hälsa på Sara & Claes bebis =)) Mysigt! Så kommer man längta om möjligt ännu mer!

Ska inom bibblan idag och skriva ut mitt förlossningsbrev, sen stänger de inför helgen och har ingen annanstans att skriva ut det. Jag har reagerat på nån form av penicillin, ville veta vilken men vår läkare sitter fast i utlandet liksom många andra. Ja bara man vet att det är någon slags penicillin och det hjälpte med tabletter. Nässelutslag är INTE roligt vill jag lova!

Philip ska köras till sin pappa sen runt 16 och Micke börjar jobba 19. Samma imorgon då jag är hemma ensam med Nova. Vi ska passa på att mysa lite extra för sen ska hon vara hos sin farmor söndag kväll-tisdag kväll.

Nu blir det vila innan jag ska slänga ihop en paj eller nåt att ta med.

Kommentarer
Postat av: Pilla

vad spännande!! :) skönt för dig att kunna vara så förberedd. Det kommer att gå jättebra :)

kram

2010-04-23 @ 10:54:55
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback