Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

bb-väskan

Vi ska åka och handla på willys strax. Jag håller på att skriva upp allt som ska med till BB. Vad sjukt att jag (vi förhoppningsvis) kommer ligga på samma avdelning som jag jobbar på ;-) Blir nog kanon! Ska försöka få eett enkelrum men jag vet ju hur det funkar, finns det inte plats så finns det inte plats. På BB kan man inte trolla haha.

Nej sminket på sen willys. Ska till dagis sen och säga hejdå.

Philip har förresten blivit erbjuden plats på nya skolan HC som ska startas här i byn till hösten.

Kommentarer
Postat av: Taraldgrete

Very Good Directory !!! Keep It Up.

2011-10-25 @ 13:55:12
URL: http://taraldgrete.blognownow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback