Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Godnatt

Nu ska jag upp i "min" sköna säng. Röjt och plockat och haft mig. Jag är hopplös. Borde vila mig mer. MEN kan inte. Vill ha det undanplockat, diskat mm varje kväll. Får ångest av att gå upp på morgonen när det ser ut som skit i hela huset, but that´s just me ;-)

Börjar bli lite nervös nu inför måndag. Undrar hur det känns, hur jag kommer vara efteråt. Hoppas såklart vår lille pojke kommer må jättebra och att jag ska orka och så. Klara av att ta hand om honom från start. Jag är ett stort kontrollfreak och de ska inte vara patienter ;-) Vissa saker måste man släppa och överlåta till andra. Vi får se.

Ringde jobb idag igen, de trodde någon skulle ha tid att skriva in mig till snittet på torsdag efter narkosbedömningen annars får jag ta de på fredag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback