Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

hylla

Hämtat i skolan och postat ett paket. Nova och jag var på ÖB innan. Letade efter en hylla att ha blöjor och tvättlappar på men hittade inga. Där fanns bara fula i metall, dyra var de oxå tyclte jag. Det är bara tillfälligt, har ju planer på att göra om våra badrum nån gång i framtiden (original med plastmatta från -90...) Det blev lite såpa, lotion, deo, tandbortar, tankräm (Nova valde) och godis mm. Väl hemma blev det spagetti m pastasås för Nova och mig, hon ville mest ha ketchup och krydda på iofs ;-)

Ringde jobb. Ska på narkosbedömning på torsdag morgon sen på inskrivning på eftermiddagen men jag kan inte så sent. De trodde att det gick att ordna på något sätt efter att jag träffat narkosläkaren eller på fredag istället.

Flyttat på hyllan i badrummet som jag haft till fön och plattång och hängde istället upp dom på krokar på väggen. Så nu har jag ändå en hylla till blöjor etc ovanför grovvasken där vi har skötbädden =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback