Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

jävla rygg

Jag skulle aldrig cyklat med Nova till ica igår =( Min rygg mår inte bra. Kan inte bocka mig det minsta framåt...

Får se vad vi gör idag, jag kan tyvärr inte göra så mkt.

Imorgon ska vi till Novas fd dagis och säga hejdå ordentligt med lite glass.

Ikväll ska Philip äntligen hämtas hem =) Längtat ihjäl mig efter honom! Nova frågade efter honom redan i fredags, dagen efter han åkte och varje dag sedan dess. Senast imorse gick hon in på hans rum och sa "var e Philip?!" ♥

Har kopierat och strykt under i hälso- och sjukvårdslagen nu, att ta med på onsdag när jag träffar läkaren. Där står att man har rätt att välja. Han har säkert läst det förr men men man måste ju försöka allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback