Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Lek i solen

Nova leker ute med grannpojkarna, Philip är på sin gymnastik och Micke är och handlar till middagen. Tacos =) Brukar aldrig handla mat utöver det vi handlar en gång i veckan men nu blev jag så sugen och då är det bara att laga det =) Sen när bebis kommer får man liksom äta när man hinner och det som finns hemma, inte så noga ;-)

UNDERBART väder =) Satt ute i solen innan på gården när Nova lekte i sandlådan och det var så varmt så det brände =) I love it! Jag älskar verkligen solen och längtar tills jag kan sola!

Blir mat strax efter 18 när Philip kommer hem. Lika bra att ta det efter annars blir det för stressigt + att gå mätt på gymnastik är ju ingen höjdare. Brrr kallt att sitta här med vidöppen altandörr men jag måste hålla koll på Nova, hon är snabb liksom alla andra barn. Fast ändå duktig för hon går ingenstans men mycket kan ju locka en liten 2½ åring. Hon kissade på gräset i trädgården innan förresten (!) Så sa jag "Är du en hund?" "Jaaa, en liten hund är Nova!" HAHA...jaja.

Lite senare ska jag och Philip läsa iaf EN bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback