Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

mjukglass

Såja, ensam hemma =) Vi har varit på mc donalds (passa på innan det är no no med det) och willys för inhandling av mat etc. Det blev två nappar, en liten nappflaska och en tetra ersättning med. Blöjor och resten tar vi nästa gång. Sen är det nog bäst man har allt hemma. Känner att jag inte orkar så mkt mer...Tungt är det och magen har dessutom sjunkit. Redan (?)

Micke och Nova åkte hem till David & co en sväng. Om de grillar ikväll så kan jag stanna hemma med Nova. Jag, social? Nej, inte för tillfället tyvärr.

Imorgon blir det påskmiddag hos svärmor och innan dess (eller på vägen dit kanske) en mjukglass i Bjärred! SOMMARKIOSKEN HAR ÖPPNAT!!! Folk kommer liksom från typ Tyskland och längre för denna glassen! Ja, den är speciell =)

Nu ska jag chilla =) Meningen med att vara ensam hemma liksom. Vill se "underbara älskade" sen men vi har den ej hemma...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback