Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Narkosbedömning

Tillbaka från ÖF och hämtat hem Philip. När vi kom hem såg det ut som FAN bokstavligt talat! Shit asså. Saker överallt och smulor och skit. Det missade jag imorse ;-) Gett mig på dammsugaren, vad skönt det är när det skär som knivar i hela underlivet ;-) ONT! Men vissa saker SKA göras oavsett hur omöjligt eller ont det gör, typ.

Idag låg tiden för narkosbedömning i brevlådan när vi kom hem. 22 april på morgonen ska jag träffa läkaren sen BM för info kl 13. Konstig tid. Vet inte om jag kan stanna så länge med tanke på barnvakt, Micke börjar ju jobba kl 13. Philip ska ju hämtas i skolan dessutom.

Ska köra Philip till hans pappa nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback