Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

PÅSK

Nu har Philip precis blivit hämtad av Paula. Vi hann käka och sen fick han spelat en del. Skickade med två böcker så han kan träna lite läsning med. Jag ska hämta honom vid 17 på måndag så vi hinner inte träna så mycket.

Tack snälla Jane som passade Nova idag ♥ www.thejade.blogg.se

Samtalet hos kuratorn idag tog nästan en timme. Tror och hoppas jag gjorde ett säkert och bra intryck på att jag verkligen menar allvar! Det är precis det jag vill att hon ska skriva i journalen så läkaren kan se det. Mer kan inte hon hjälpa mig med eftersom det är läkaren som beslutar. Går detta åt helvete på onsdag så får jag fortsätta. Jag ger mig liksom inte. Vill ha ett datum på onsdag så jag kan slappna av och för första gången njuta av graviditeten. Jag har mest varit orolig känns det som.

Jaja nu vill jag inte tänka på det mer. Inte så lätt men jag måste försöka.

Det var skitjobbigt att köra innan idag. Elliot sparkar jättehårt hela tiden när jag kör bil och nu med när jag sitter här i soffan. Det gör så ont. 3800-4000 tror inte jag stämmer. Tror han kommer vara större men vi får se =)

Letat påskris ute i byn men hittade inget. Jag menar på träden ;-) Vi får åka och köpa verkar det som. Måste ha nässpray med, annars hade vi inte gett oss ut. Det blåder väldigt.

Igår kväll kom påskharen till oss ;-)



Magen för er som e nyfikna ;-)



Idag:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback