Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Shoppat

Back from the country-side. Japp, varit hemma hos mamma ett par timmar. Käkat, städat och tvättat bilen. Vi tog mammas bil när vi ändå höll på. Mucho najs blev de =)

Innan dess blev det en Medela Mini Electric för 250 kr på blocket. Nypris 749 kr så helt okej =) Innan dess BK och BR. Var sen inom Jysk på Svågertorp och där blev det täcke och kudde till Nova så Elliot kan ta hennes babytäcke som hon fortfarande använder ;-) Sen en bältesstol till Mickes bil på biltema, 299 kr. Han kör sällan Philip i sin bil men när han väl gör det så vill jag att han sitter ordentligt =)

Satte sen om bilstolarna i bilen efter städningen. Nu kommer Elliot sitta fram och Nova bakåtvänt bakom sen Philip bakom mig. Mitten-platsen blir tom, där får bara smala medresenärer åka för där är väl ca 40 cm brett! Anar att det är där jag får klämma ner mig på väg hem från BB (!) Om inte Micke gör det ;-) Då kommer vi åka full bil hem eftersom vi tar hem både Nova och Philip på vägen. Det får gå =) OM jag åker hem redan dagen efter snittet, det vet man ju inte i förväg mr jag hoppas det. Annars stannar jag en natt själv på BB så får jag hämtas på onsdagen istället.

Nu dricker jag lite pepparmints thé jag fick av mamma, skitgott. Sen blir det sängen för alla oss barn, ja jag och barnen menar jag haha.







Kommentarer
Postat av: alex

vad bra att du fick tag på en pump, du har ju blivit en riktig shopaholic..hihihi... har ni vunnit på bingolotto ;0) hihii... men det är kul när man väl kan unna sig allt det dära utan att behöva "bry" sig.

Ha en fortsatt mysig helg

Kram

2010-04-17 @ 21:27:47
Postat av: Pilla

Vad bra pris på pumpen du köpte. även nypris, de jag tittade på sist låg på närmare 2000 spänn...

Jag lånade med en hem från BB då. Du får rapportera sen om den är bra.

kram

2010-04-17 @ 21:41:55
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Alex: Ja vissa saker måste man ha och jag får panik om det inte e klart nu tills bebis kommer. Jag har bestämt mig för att INTE ta matningen själv. Vad gör annars Micke hemma de första 7 v liksom ;-)



Pilla: Ja ny var den inte heller så dyr. Jag har en manuell hemma och medelas manuella heter harmony men jag tycker elektrisk är bättre. Detta är den minsta modellen. Finns en som heter swing, kanske den du kollat på. Den ligger uppemot 2000 kr. Vi tänkte först låna på BB men 250 var ok så kan jag sälja den för samma sen, har kartong o allt =) Jag lovar rapportera =)

2010-04-18 @ 08:21:51
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback