Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

städat

Både inne och i trädgården är det uppröjt. Gått och skämts och retat mig på oredan i trädgården enda sedan innan snön föll sen doldes leksaker, en pool och annat under snön. Nu var det dags att plocka ihop allt, slänga det som var sönder och tvätta det som bara var riktigt smutsigt. Vår grill har oxå stått i trädgården hela vintern (!) liksom vårt utebord, dock på trädäcket men ändå. Hade inte förrådet oxå varit i behov av en rejäl upprensning så hade det fått plats där inne uner vintern.

Vill ha det fint i trädgården med blommor och så men är så dålig på att sköta dem sen. På framsidan ska vi såga ner ett träd, skulle gjort det när vi flyttade in för det bara skräpar ner. Det är några slags prydnadsäpplen eller nåt. Vi får se vad vi orkar/hinner i sommar. Lite borde man kunna göra fast vi har en bebis.

Philip hade haft det skoj på kalaset =) Nu kom Nova och Micke hem från Netto. Mitt snabbkaffe finns bara där ;-) Ville ha tag i mintthé, druckit det hos min mamma ett par ggr och det är SJUKT gott =) Tyvärr har jag alldeles för mkt socker i men men =)

Ska övertala Nova om att vi ska åka till Bjärred och käka mjukglass =)) Att man ska behöva övertala ett barn haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback