Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

svart

Idag var det dags att gå upp strax innan 8, kan inte sova så länge. Gick och la mig tidigt. Kollade på Millennium triologin sen var det lagom att sova =) Kom hem halv nio igårkväll så det var typ raka vägen i säng. Orkar aldrig vara uppe "sent" längre. Nova var vaken iaf så det var mysigt. Blev inga stora inköp på ikea igår; en högre pall till badrummet, ny toasits, babykudde till säng, papperskorg till badrummet. Sen käkade mamma och jag lite korv innan vi åkte hem till henne. Nova blev jätteglad för den nya pallen (hon gillar pallar...!?) och gick upp och ner hela tiden och konstaterade sedan att hon var långt uppe ;-)

Var ute och bokade tvätt tid innan, till kl 12. Philip ska på kalas hos Aleksander kl 12. Ska färga mattor, handdukar och sånt idag (svart). INTE i den gemensamma maskinen då ;-)

Kanske kan man sy (inte jag) ett överdrag till skötbädden. Vi har en röd med laban på. Badrummet är mest svart/vitt nu. Det blev en stor MALM byrå igår för 200 kr. Den är i björk. Funderar på om man ska måla den vit men det blir inte nu änndå. Isf kan den stå i hallen. Elliots kläder ska ner i den under dagen =)


Kommentarer
Postat av: L I N N

Hej vilken fin blogg, besök gärna min. Om du slänger in kommentarer är du värd mer än guld :)puss.

2010-04-11 @ 09:31:08
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback