Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

utbrott

Hemma igen sedan 1½ timme typ. Nova har utbrott nr 3 just nu (om man räknar med det tidigt imorse) Hon hade ett när vi skulle in i bilen vid skolan oxå, det var bara att spänna fast henne sen skrek hon att hon skulle kissa på sig så jag stannade, ut med ungen och hon fick kissa på en gräsplätt. Skrek hela vägen hem och fortsatte sen i 10 min ca. Nu har det varit lugnt nån timme så det är dags för nästa utbrott. Jag skulle bara gå på toaletten så hon ville följa med (privatliv, vad är det) Följ du med sa jag och gick men då skulle jag bära henne, det gör jag inte sa jag men jag kan hålla dig i handen. Nej det passade inte damen så nu lär hon skrika ett tag. Underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback