Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Utvilad

Jag har sovit så gott i Philips säng ute i hallen där uppe haha! Den är hårdare än vår säng och högre. Alla som varit gravida och gått upp sisådär 25-30 kg vet att det är jävligt svårt att ta sig upp från låga sängar/soffor. Sen har jag haft en öronpropp så inte hört så mycket. Nova blev inte så glad när hon insåg att jag inte skulle sova med henne men jag kan verkligen inte hålla på såhär längre. Elliot har hållt sig lugn i magen inatt. Jag har glömt säga att Micke börjar ändra sig om namnet (!) WTF liksom!! Jag kan tänka mig Milo eller Leon men INGET annat ;-) Hårda bud i mellerud men vafan det är JAG som är gravid och det kommer vara JAG som ska "föda" detta barnet + att jag är liksom min dotter JÄVLIGT ENVIS!!

Micke tvättar och är nu ute med Nova i trädgården och blåser såpbubblor. Grannens katt sitter i deras uterumsfönster och stirrar intresserat =) Jag har tagit gårdagens + morgonens disk och skrubbat köket med svinto samt duschat och tvättat håret. Igårkväll började jag röja ut ett av våra köksskåp (katastrofskåpet) Kaske har alla ett sånt där man har papper, småsaker, verktyg (!) ja allt skit som man bara kastar in. Iaf så är det städat nu, skönt.

Idag ska Nova och jag nog ge oss iväg och leta efter nån bra hylla till badrummet. Måste ha upp för blöjor, tvättlappar och sånt. SEN är nog det mesta klart. Ja väskan är bara delvis packad, kan ju inte lägga ner sånt som används dagligen. Ska tvätta det allra sista på söndagen + tvätta håret så slipper man på BB. Mitt hår är ju lite speciellt, kräver både fön, plattång och spray för att inte flippa ut totalt ;-) Sen ska jag väl skrubba mig med deskutan svamp både söndag kväll och måndag morgon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snalla dop inte honom efter min forre detta pojkvan! Tror inte det e meningen jag ska glomma den killen...bah! Men please please...va vill Micke han ska heta nu da?

2010-04-20 @ 11:49:13
URL: http://londonjenny.blogspot.com
Postat av: Rebecca

Hihi tänkte "hette han Elliot?" men ja Leon, just det ;-) Jag tycker egentligen Milo före Elliot men då vill Micke stava det Milow...wtf liksom? Han har inga förslag, de e de som e grejen. Ja förutom Dexter då haha. Nova skulle ju hetat Leon om hon var kille (född i lejonets tecken)

2010-04-20 @ 14:17:57
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ni hade kunnat dopa henne till Leona ju :-)

Va med vanliga fina namn som Jonathan, Joshua (skulle jag dopa min unge till men gar ju inte nu ju nar pojkvannen heter det!), Casper...gillar aven Tobias och Mattias. :-)

2010-04-20 @ 15:15:31
Postat av: Eskilhilde

Excellent site!

2011-02-25 @ 10:25:25
URL: http://eskilhilde.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback