Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

v 37

Såja, undanröjt och diskat. Philip lämnad i skolan och jag ska ringa min mamma och fråga om jag kan komma upp om imorgon bitti innan mötet med läkaren. Behöver skriva ut lite papper jag ska ha med mig.

Igår sa de till Micke att han skulle komma till en annan avdelning idag vid 8 så han är iväg. Hoppas det går bra, att de hittar problemet. Varför han har ont och att det såklart inte är något allvarligt.

Går in i v 37 idag. Helt sjukt ju, snart får vi träffa vår lille prins =) Vi längtar mkt nu! På fredag ska det sista inhandlas, typ blöjor och andra skötgrejor. Det andra har vi. Kläder ska tvättas igenom oxå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback