Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Inskolning fortsättning & Elliots nya rum

Idag var det dags för Novas 3:e inskolningsdag =) 9.30-11. Jag och Elliot gick till ÖF en timme. De var ute och det hade gått bra hela tiden. En kvart innan jag kom frågade hon efter mig med då sa de att "mamma kommer snart" =) Och det gjorde jag ju =) Sen gick vi till Öf allihopa för lite fika och lek.

Elliots rum är klart nu =) Eller ja, väggen och dörren är uppe. Imorgon ska det spacklas. Det blir riktigt bra! Perfekt att ha alla 4 sovrummen däruppe. Vore HIMLA bra om det kunde målas medans de är här men vi får se. Det kostar både pengar och arbete + att nu sover ju min pappa och hans tjej i Philips rum. Behöver ju måla i vårt rum och i Philips + i hallen uppe. Vitt tänkte vi i Philips gamla rum och i hallen för att det ska bli ljusare sen ljusgrönt typ i Elliots lilla rum och i vårt gamla rum.

Idag åt Elliot lite potatis och palsternackspuré igen =)

Philip var STOLT över att ha gått till bilen själv från klassrummet =)

Bilder kommer. Sitter vid "fel" dator.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback