Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mycket att göra...

Idag är det fullt upp nästan hela tiden. Lite lugnt nu när Elliot sover och Micke och Nova är och handlar på Willys. Innan dess var de och lekte på lekplatsen i Furulund som Nova älskar =)

Skrivit schema till Novas dagis på e-tjänst. Tvättar. Ska på lära känna samtal i skolan 13.30. Lämna tillbaka böcker på bibblan och kanske låna några nya. Senare i eftermiddag får vi förhoppningsvis sålt våra skinnsoffor. Har ej plats för dom längre nu när det nya rummet är byggt. Ska till min kompis mosters granne ikväll och kolla på lite barnkläder till Elliot. Vi skulle vilja måla men vi behöer både tid och barnvakt. Något det är ont om. De ringde från jobb och frågade om jag ville jobba ikväll och imorgon bitti. Ikväll hade funkat men jag känner att det blir lite mycket.

På lördag är det bröllopsdags =) Min kusin ska gifta sig med sin Riina ♥ Skoj skoj! Jag har t o m koll på vad alla ska ha på sig. Ja Micke får ju bestämma själv haha. Presenten är kvar men vi ska nog klura ut något.

Nova och Elliots kusin och Mickes systerson Adrian fyller 1 år på lördag =) Stora killen redan!

Har minst 2 flugor här hemma som är GRYMT enerverande!! Får inte slå ihjäl dom för Micke man vafan, sjuuuukt störiga! Inte vill de flyga ut heller.

Igår hade vi lekbesök av Alfie, Sanna och Johan! Barnen röjde rundor och hade kul =)

Behöver ta tag i det här med min arbetsskadeanmälan. Så jag får ut min esättning. Ska ha för mina sjukhusbesök samt för sveda och värk tycker jag. Det hände trots allt på jobb OCH jag var gravid när det hände. Tur det gick så bra som det gjorde och att det var jag som skadade mig istället för Elliot.

Nu ska jag röja lite innan de andra kommer hem. Slänga sopor och plocka plocka plocka ;-)

Kommentarer
Postat av: Pilla

så roligt, alltid kul med bröllop! :)

haha, varför får du inte slå ihjäl flugorna?

kram

2010-08-30 @ 12:47:33
Postat av: Rebecca

Pilla: Ja det ska bli så roligt =) Nej "man dödar inte djur", inte ens myror o flugor. Fast myror joo, det gör jag iaf. De har inte inne i mitt hus att göra och om inte flugorna har flyttat tills imorgon måste jag smälla dom ;-) Jag tror snart det sätter igång för dig =) Vet du, med Philip kände jag INGENTING dagarna/dagen innan sen bara kom det igång på natten. Han är den enda som kommit spontant innan bf. kramar

2010-08-30 @ 21:33:21
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback