Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

sol

Nu har vi varit och handlat lite på konsum. Med hjälp av mutor gick det hela smidigt ;-) Idag har vi inget direkt planerat. Micke jobbar 8-16. Malin ska ev komma förbi nu på förmiddagen en sväng =)

Elliot har de senaste nätterna vaknat många ggr, typ vid 1 sen varje/varannan timme. Ammar, ammar och ammar. Inatt ordnade jag så jag kunde ge ersättning där uppe men det hjälpte inte vidare bättre....Kanske tänder på G, han saglar ju värre än de andra någonsin gjort ;-)

Känns som vi borde förbereda lite inför att min pappa och hans flickvän ska komma hot. De kommer redan på söndag. Vi tänkte att de ska få låna Philips rum. Först tänkte vi låta dom sova här nere men det är ju inte vidare lugnt eller avskilt. Philip kan ha sin säng i mitt rum oxå fortsätter Micke och Nova att sova i hennes rum. Shit...som vi har det. Såg ett program på tv igår om barn och sömn. Vi är glada att det inte är så!

Soligt och fint väder =) Skönt för då kan barnen iaf vara ute och leka lite =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback