Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Utlovade bilder

Nu är det snart dags att lägga sig =) Nova var på dagis 9-12 själv idag, det hade gått jättebra =) När de plockade fram madrasserna till de små barnen blev hon lite ängslig och trodde nog hon skulle sova där ;-) Det blev en saga istället och sen kom jag och hämtade henne. Skönt att det går bra! De är ju inte så mycket hon kommer vara där sen fr o m nästa vecka, bara 15 timmar/vecka. Imorgon och resten av veckan blir det 9-14. Kan ju säga att det känns jättekonstigt när man kommer hem och hon inte är hemma. I 7 månader har hon varit hemma med mig i stort sett varje dag. Saknade henne direkt ;-)

Sanna och Alfie var här en sväng i eftermiddags och lekte lite =) Alfie är oxå snart klar med sin inskolning. Nova kände sig generös och bjöd på ett utbrott medans de var här ;-) Kunde prata henne tillrätta efter en liten stund och hon lugnade sig snabbt, sa förlåt och vi blev vänner igen. Novas morgon var crap och det verkar liksom ha förföljt henne hela dagen för hon har varit rätt lättretlig hela dagen.

Fick tag i bvc idag. Hon tyckte att Elliot kanske behöver eget rum, att det är därför han vaknar oxå att vi ska öka på gröten. Jag frågade om majsvälling och visst kan man prova det. Hon trodde inte det skulle göra någon större skillnad mot nan 2 och där har vi ju inte märkt någon skillnad alls. Jag tänker att gröt är som välling och eftersom han hittills tar flaska bättre än gröt går det ju lättare nu i början. Han älskar gröt men det kommer liksom ut igen pga konsistensen ;-)

Nu ska jag lägga mig!



Kommentarer
Postat av: Char

Jättefina ungar !



Verkar som att du har fullt upp eller hur ?

Och det kommer du att ha i typ 20-25 år till ....

Nä , njut så länge det varar .



Vi har också full rulle på jobbet , knökfullt nästan varje dag . Trötta , svullna ben när man går hem på morgonen och hjärnan nästan helt avstängd .

Men kom och jobba , ring och hör om du kan vara timanställd !



Kram

Charlotta

2010-08-26 @ 17:58:17
Postat av: Rebecca

Charlotta: Haha ja så fullt upp att jag börjat jobba lite ;-) Nej men jag ringde till BB men både chefen och schemaansvarig hade semester. Ska ringa och höra igen =) Det där med att hjärnan e avstängd behöver jag iofs inte jobba för att vara med om haha....här hemma e det så efter kl 9 på morgonen ;-) kram

2010-08-26 @ 18:28:49
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback