Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

zzz

Såja nu sover 2/3 av barnen. En i soffan och en i vagnen, de somnade båda två strax innan 21. Philip är uppe och spelar lite xbox. Jag har kollat på ett avsnitt av supersize vs superskinny idag och ska kolla på ett till. Sen blir det läggdags. Micke jobbar sent så jag får ta barnen imorgon. Måste hinna handla mat innan han drar till jobb igen vid 12.30.

Var över till Sanna, Johan och Alfie innan =) På vägen dit (och hem) blev vi attackerade av dessa små små men grymt irriterande svarta kryp som kliar så in i helvete när de kryper på en!! Min mamma kom förbi en sväng oxå =)

Jag är helt slut, barnen kör verkligen slut på mig. Men så är det inte helt lätt att vara ensam med alla tre heller! 18 augusti kl 9.30 börjar Nova inskolningen på dagis och Philip börjar skolan kl 8.30. Sen kommer han gå 8.15-13.30 varje dag och Nova kommer gå 9-14 tisd-onsd. Inkolningen brukar ta 2 veckor.

Kommentarer
Postat av: Pilla

Ja inte konstigt du är trött, tre kottar är mkt jobb! Men söta är de :) och Nova 3år redan, ojoj tiden går fort.

kram

2010-08-06 @ 21:58:00
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: alex

haj haj =)

Tiden går fort, insåg det själv när lilleman blev 3.

Ska hon bara gå 2 dagar i veckan? men det blir bra för dig och elliot, lite egentid det är mysigt =)

Har du varit iväg och "storhandlat" själv med alla 3 än? hihihi... jag lovar dig , det är inte så "svårt" som man tror. Ha en toppendag =)

Kram

2010-08-07 @ 07:18:50
Postat av: Rebecca

pilla: Tack snälla du =) Jo visst är det! Men kul oxå. Som min kära kloka arbetskollega sa till mig, det är inte de tuffa stunderna med trots och bråk jag kommer komma ihåg när de är stora =) kram



alex: ja visst går tiden snabbt! nej tisd-torsd menade jag ju =) Kommer njuta mkt av tiden jag får med bara lilleman! nej storhandla gör jag helt ensam haha ;-) men vi har varit iväg hos kompisar mm. kram

2010-08-09 @ 09:56:15
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback