Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

bvc

Idag ska vi till BVC i Bjärred för 8 månaders kontroll inkl BOEL testet =) Spännande! Lillkillen blev ju 8 mån igår!Philip är hos sin pappa, åkte i förrgår och kommer hem idag eller under veckan.

Min sista vecka som föräldraledig...Blandade känslor men det var ju såhär jag ville ha det. 

Igår var jag hos syster min och hennes Jocke på middag och bak av pepparkakshus. Bilder kommer när mobilen är tömd. Extremt trevligt och god mat =) Tack för de fina klapparna till barnen från både er och från mamma samt den fina hemmastickade halsduken Nova fick av Jockes mamma! Jag var där en heldag igår, åkte vid 12 och var hemma strax efter 18. Välbehövligt med lite barnfri tid ibland =)
 
Nu blir det en bildbomb =)


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Oj , oj , oj lilla Rebecka !



Kikade in till er och ...ja , era barn ser lika söta ut som vanligt .

Läste att du inte mår bra , lider av sömnbrist mm .

Tufft att vara mamma till tre små i varierande ålder , är ingen tröst att ge dig att tiden går fort eller hur ?

Nu ska du lyssna ...

- Innan du rasar ska du besöka dr på din vårdcentral eller skriva en egenremiss på en av öppenpsyks mottagningar . Det tar så lång tid att återhämta sig när man ramlat för djupt , gör något innan .

Jag vet att det är så , har inte själv varit drabbad men ngn i min närhet .

Vill du råd om var du kan vända dig så hör av dig .

Var inte rädd för att du vill ta hand om dig själv , det visar på både ansvar och klokskap !



Novas op går bra , min dotter gjorde det när hon var tre ...efter det var hon nästan aldrig infekterad . Blev stor skillnad .

Lycka nu till och hör av dig om du behöver ...



Kram , kram , kram....

2010-12-27 @ 14:25:28
Postat av: Pilla

så fina bilder på er alla! god fortsättning :)

kram

2010-12-27 @ 19:49:07
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Charlotta: Tack för de fina orden =) Jag känner nog att jag borde kontaktat någon för ett bra tag sen. Riktigt illa har det inte blivit än men jag har känt mig nära "kanten". Min räddning blir att återgå till jobbet vilket jag gör på heltid dne 2 jan, då kan jag släppa många av de oändliga krav (jag har på mig själv) det innebär att vara hemma. Hoppas oxå på stor förändring med Nova, hon som aldrig sovit ordentligt stackaren. Saknade dig på BB:s julfest men du skulle kanske jobba den natten. kramar

2010-12-28 @ 06:08:03
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Pilla: Tack =) Och detsamma, kikar i din blogg typ dagligen ;-) Kram

2010-12-28 @ 06:08:57
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback