Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Duktiga =)

Barnen var jätteduktiga igår =) Det var riktigt roligt att se deras uppträde! Vissa sjong solo, andra några stycken tillsammans. Det var meningen att vi skulle gå hela familjen men nä sen ångrade vi oss. Mycket pga Elliots tidiga läggning. Nova hade iofs lätt kunnat följa med men jag var rädd för at hon inte skulle sitta still så jag inte kunde filma/fota. Nåja, jag har fått bra bilder och små filmklipp =)

Idag händer inte mkt. Nova och Philip ska till skola/dagis ocj jag hoppas kunna sova lite under dagen när Elliot agsover. Ikväll är det julfest med BB kollegorna, ska bli jättekul. OM jag orkar hålla mig vaken. Hemresan blir nog värst, har en tendens att nästan somna när man sitter där i värmen och äntligen får slappna av lite. Farligt som fan! I lördags kväll när jag körde hem mellan 23-23.30 fick jag stanna på vägen för då var det nära. Stod in the middle of nowhere...




Philip var ensam pepparkaksgubbe ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback