Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Julen 2010

Julafton gick bra, riktigt mysigt. Många var vi ju inte men vad gör det =) Det var vi 5 och min kusin Robban och hans fru Riina. Vi åt, kollade Kalle Anka, åt Ris á la Malta, tomten kom (Nova listade nog ut vem det var...) och vi öppnade paket, vi spelade julklappsspelet och hade det trevligt =) Sen var tåget inställt så Micke fick skjutsa dem hem till Malmö. Synd varken min mamma eller moster kunde komma. Men det finns fler dagar även om just julen är en sådan tid då man ska vara med familjen tycker jag. Vi har inte heller fått möjlighet att träffa Mickes familj pga vädret. Imorgon ska jag ensam åka till min syster. En timme i bil enkel väg men i detta vädret nog mer. Micke tyckte jag skulle lämna barnen hemma med honom pga väglaget och han har nog rätt. Även om det hade varit kul att ha dom med, iaf Nova. Elliot är ff lättast att handskas med på hemmaplan :-)

Jag hade Nova inatt, hon sov inte sådär jättebra utan var orolig och gnällde mycket. Blev inte riktigt den vilan jag hade tänkt mig men men. Elliot hade vaknat 4-5 ggr inatt så inte nån vidare bra natt där heller.

Vi har inte direkt varit ute dessa kalla dagar. Blir inte att man ger sig av i onödan och om vi behöver handla något så åker en av oss. Speciellt nu när barnen inte är i skolan eller på dagis. Barnen har ju varit ute lite iaf, i trädgården och på gården men de kommer in rätt snabbt pga kylan ;-)

Städade Philips rum innan tillsammans med Nova =) Hon är så duktig, vet verkligen var alla saker ska stå för att det ska vara snyggt =) Röjt upp efter julklapparna, ännu mer saker som ska få plats!

Bakat choklad kladdmuffins idag med Nova. Ska ta med dom till min syster imorgon.

~~~~~~~B I L D E R  K O M M E R ~~~~~~~~


Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, gillar du ett extra gott skratt om dagen ?

Kolla då in min blogg & skratta loss ! :)

2010-12-25 @ 19:41:45
URL: http://skrattfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback