Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Måndag 20 december

Elliot har precis vaknat efter sin morgonlur. Nova tjatar och tjatar om att öppna Aladdin chokladkartongen ;-) De (vi) har redan tryckt i sig en Paradiskartong!

Det var en tuff natt. Elliot vaknade redan 23.30 och då gick det inte att få honom att somna om förrän vid 01. Då var vi redan nere och låg på soffan. Ont i kroppen. Han vaknade vid 21 oxå och kräkte ner sin säng efter att han fått mat sen kräkte han igen här nere. Han har så mkt slem så det är det som ställer till det för honom. Efter några timmar på soffan vaknar jag och då "står" han på golvet intill soffan! Alltså på väg att trilla ner. Det börjar bli riktigt farligt med denna tröttheten. Sen slumrade jag från och till fram till strax innan 6. Han vaknade till då och då och behövde hjärlp emd att somna om...

Imorgon måste vi handla in mat till jul + övrigt + alla julklappar. Inte köpt en enda men tar allt på en gång. Vet vad jag ska köpa så det är är ingen panik.

Känner mig utvilad efter min jobbehelg men denna natten raderade tyvärr ut allt. Jaja snart januari. Snart snart.

23:e ska vi fira här hemma med Mickes familj och julafton här hemma med min familj. Blir lite knytkalas då vi har svårt att stå med allt själva. Hade vi inte haft småbarn så är det ju inga problem men då bara att laga mat en vanlig vardag kan vara lite omöjligt känns det övermäktigt. 

Precis käkat frukost, åt senast kl 11 igår på jobb. Som sagt, har lite problem med maten för tillfället. Är det lagat och så har jag inga problem men det är just att laga och all stress med det som gör att jag hellre struntar i det ibland. Lagar ju till barnen men sen blir det inte att jag har ro att sitta.

Tvättmaskinen går varm efter nattens kräkerier så det lär hängas snart. Japp nu är han uttråkad efter att ha varit vaken en halvtimme....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback