Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Uppe med tuppen

Nu är alla barnen uppe. Elliot först som sov neda till 5 *lyx* sen Nova vid 5.30 och Philip som nyss kom upp. Jag la mig kl 20 igår, skulle kolla lite på tv men somnade väl ca 20.30. Nattade om Elliot en gång vid 22.30 sen var det runt 2 och sen vaknade han 3 igen. Då blev det mat och jag tog över honom till min säng och vi sov från och till till 5. Han är såå täppt och snorig. Igår kväll hade han 38,0 så han fick både brufen och bricanyl mot hostan.

Tur det finns de här 15 timmarna på dagis för Nova för jag måste vila under dagen. Måndagar och fredagar är ju inte roliga när man haft såna här nätter kan jag lova. Hon var ju hemma på heltid den första 4 mån när Elliot föddes. Allt går och än är man väl inte gammal? ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback