Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

babykläder

Hittade en HEL MASSA babykläder på vinden =) Blev lite nostalgisk eftersom det är Philips gamla babykläder. Det är över 7 år sedan de minsta användes. Lääängesen! Massa ljusblått, precis som det ska vara =) Vi behöver inte handla kläder iaf. Har fått en hel del från Jane, Mickes syster med.

Jag ska måla spjälsängen sen nån dag oxå. Vit ska den bli och bäddas med ljusblått *fiiint*. Nu är den i obehandlat trä. Vad mer? Det är typ hygiensaker, blöjor och så men det väntar vi med. Annars har vi allt. Ja babysitter skulle det vara som vi saknar. Vi har vår batterigunga i förrådet tror jag. Den var perfekt för Novas kolik. Nu har jag ju beställt ett barn utan kolik, som sover hela nätter från 2 v ålder och som tar flaska och napp ;-)

Kommentarer
Postat av: jane

hej becka, er baby gunga står i vår källare sa de till brossan att antingen så kör ni hit eller tvätr om, jag har en massa söt babysitter me nallebuh som e mörk blå om ni vill ha =) använde inte den med adrian mer än någon enstaka gång så ni får gärna den om ni vll ha. Har en svart som e jätte fin med, sån gammeldax som ni hade till nova som ni kan låna med, vilket ni vill. har fått ihopa en påse kläder till =) men har inte sorterat ännu men där e säkert mer, bara att komma när de passar =)

2010-02-27 @ 11:37:25
URL: http://thejade.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback