Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bra besked

Armen såg jättebra ut när de röntgade så det var skönt =) Jag är så trött på detta nu helt ärligt. Det ännu mer positiva är att jag bara ska ha det i ca 2 veckor till. De gipsade inte om heller utan jag har det gamla gipset med plastskenan under. En sköterska försökte rätta till det lite men han lyckades sådär, det trycker fortfarande mycket. Well, 2 v är bättre än 4 =) lite skumt det här med att så många tycker/vet olika när det gäller röntgen av gravida. Vissa säger att blyskynke inte hjälper, att detär mer psykologiskt (???) andra att det är jätteviktigt. Jag vet inte....vet bara att jag gjort 4 st under denna grav inkl tandläkarröntgen. Känns mycket men ibland har man inget val. Igår tog de 3 bilder, de andra 2 ggr bara 2 st.

Inatt har det kommit ännu mer snö. Kanske såhär det känns att bo i norrland? Vi har haft väldigt kallt oxå + att vi har ju typ aldrig snö här nere. Inte mer än 1 vecka.

Undrar hur vi ska ta oss till skolan sen och hämta Philip. Risken är stor att jag fastnar med bilen om jag försöker ta sats över vallen som bildats vid vår utfart + att detär ju ett jäkla meck att få in och ut Nova ur bilen. Vågar inte och ska inte överanstränga min skadade arm för mycket. Vi få se. Micke hann inte skotta imorse så jag får se om jag kan göra det. Har en del ärenden idag, kopiera papper, köpa kuvert och posta. Känns som fel väder + att ha Nova med sig. Jag tänker inte GÅ iaf, det tar 100 år och helt ärligt så orkar jag knappt. Än mindre med en vagn. Nä jag ska skotta fram bilen.




Kommentarer
Postat av: Magda

Nä du skall inte alls skotta....du behöver 2 armar när bebisen kommit bättre vila nu än se....

Kramis

2010-02-03 @ 10:01:13
Postat av: rebecca

joo de e sant men vafan jag var tvungen att få iväg mina fk papper ;-) Och det gick ju bra. får se om vi får ut bilen nu för round 2 till skolan haha. helt sjukt mkt snö ju! kram

2010-02-03 @ 13:13:18
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback