Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

I´m back

Nu är gipset av!! Sååå skönt =) Även om jag kunde använda armen mer innan, den är ju fortfarande öm nu när jag inte har något stöd. Men med träning så. Jag måste ju få detta fixat tills bebis kommer. Det krävs ju en hel del av en när man har ett spädbarn hemma. Tur ändå att Micke ska vara hemma 7 hela veckor i samband med förlossningen =) Lyx!

Ska till sjukgymnasten på torsdag kl 15, tar Philip med mig men Nova lämnar jag hos Jane *tack gumman*. Så slipper Nova dagis både imoron och på torsdag. De har förresten höjt både dagis- och fritidsavgifterna. Skit samma nu när de inte ska gå mer men dessa 2 mån måste vi ju surt betala. Rån.

Nova sov mycket bättre inatt =) Sen 6.45 orkade ingen av oss gå upp. Jag drog mig till 7.10 (snooza är härligt!) men Nova var inte vaken då heller så jag och Philip gick upp och gjorde oss klara inför skolan. Kl 8 körde vi och då sov hon fortfarande (!) Hon la sig ändå i ganska normal tid, ca 20.30. När jag kom tillbaka för att byta bil mm så var hon vaken.

Philip ska hämtas 13.25 som vanligt sen är inget mer planerat inför idag. Skönt. Nu behöver jag vila. Micke jobbar inte idag men är ok. Han ska jobba imorgon. Jag drar på glukosbelastningen själv sen kan han börja 12 imorgon. Måste ta frukost med mig, jag är numera en människa som MÅSTE äta frukost. Inga cigg och kaffe här inte ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback