Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Kräksjukan igen?

Amen vafan nu är Micke dålig. Det flög på honom efter att han köpt bilen. Tyyypiskt =( Inte så mycket att göra mer än att vänta ut det. Jag känner som vanligt INGENTING *peppar peppar* Detär liksom bara jag kvar nu....I oktober var det 7 år sen jag sist var sjuk i kräksjukan/maginfluensa. Även då gravid. Jag vill INTE!!

Jag har precis lyckats slinga håret =) Jag hade ju som skrivet en ca 5 cm utväxt. Nu orkade jag inte med den längre och jag orkar inte vänta tills på tisdag då gipset ska av. Tror t o m det blev bra, dvs inte gult ;-) Ska torka och platta det nu, det är först då man ser det verkliga resultatet.

Får se när Nova är trött ikväll, hon sov middag innan idag. Jag är ändå inte klar med allt här nere än. Fick diska för hand (blä trist haha) efter maten. Nån finare middag blev det inte heller tal om ikväll. Lite stekt falukorv med makaroner fick duga.

Evelina: Du får själv välja om du vill/vågar umgås med oss imorgon ;-) Jag skickar sms sen ifall du ej läser detta. Givetvis hör jag av mig om jag eller barnen blir sjuka oxå. Micke är isolerad på övervåningen med egen toalett! Här tar vi inga risker, handsprit har vi gott om oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback