Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Nattsuddare....

Uppe sen 4.30 med Nova som bara hostade och nös. Feber har hon oxå =( Ska detta skitet aldrig ta slut? Jag tycker det är lika bra att gå upp då än att ligga och försöka somna om när hon ändå inte lär göra det.

Micke lär vara hemma idag från jobb.

Ska väcka Philip sen runt 7. Han är kanske inte heller helt ok. Var hängig igår. Detta kalla vädret slår ut alla.

Imorgon ska jag ta av gipset =) Tror jag iaf. Sa dubbelkolla med Lund idag iom att jag blev omgipsad där men jag tror inte det ska göra nån skillnad. Hoppas inte för jag vill tvätta min hand och arm ordentligt. Den knakar inte längre så det känns skönt men vissa rörelser känns fortfarande. Det gör dock inte lika ont längre. Belasta den ska jag ju inte och kan inte heller så mycket, då känns det att den är svag.

På onsdag är det glukosbelastning hos BM. Kl 7.30 ska jag vara där och dricka blandningen sen vänta de vanliga två timmarna och sen kolla värdet + en vanlig BM kontroll oxå. Hoppas få remiss till läkaren nu i veckan. Går ju in i v 30 imorgon....

Sorry Evelina, vi måste hoppa idag =( Men kanske att du kan på onsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback