Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

samtal

Pratade förresten med ortopeden i malmö innan ang min arm. Har fått tid dit den 16 för att ta av gipset så jag ville bara ringa och kolla om jag ska dit iom att jag blev omgipsad i lördags. Dessutom så knakar armen rätt mkt och det känns ju en del men bara då den knakar inte annars. Det är en rådgivnings jag ringde men hon jag pratade med var både otrevlig och visste inte riktigt hur eller vad jag menade. Anledningen till att jag gick i malmö första gången (tillhör ju lund nu) var att jag bröt armen på jobb och jag jobbar på UMAS vilet jag sa till henne och det är oxå därför jag fått återbesöken dit. Sen nu lund i lördags eftersom hon på sjukvårdsupplysningen tyckte det var bäst för mig att åka dit det var närmst. Jaja...suck. Hon sa jaja du får ju komma då den 16:e när du har tid. Knakningarna sa hon att hon aldrig hört talas om förut men skulle rådfråga en doktor. Bra. Sen ville jag liksom inte mer med mitt samtal. Vissa människor hör bättre hemma på ett lager eller nåt, långt bort från mänsklig kontakt.

Tack mamma för lagning av mina mammabrallor och Philips byxor, det blev jättebra och fint =)

Undrar när kallelsen till läkaren kommer...vill ju ha besked. Är i v 29 nu, snart dags för fan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback