Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Bilar

Nu är tvätten klar, det blev inte så mycket kläder eftersom jag passade på att köra en del här innen innan. Tvättat filtarna vi har på soffan och kuddöverdragen. Ska tvätta stolsdynorna nästa gång. Måste ordna nya band, får spel när de åker av sen bara ligger de där på golvet för ingen orkar ta upp dem.

Philip var med mig och handlade innan. Vi var inom cubus och hittade ett par byxor till Philip för 42 kr (!) ½ priset på ½ priset =). Sen H&M för slingor och en sminkpenna. Philip fick en cheeseburgare på Mc D och en gratis dricka =)

Nova hade världens utbrott innan. Hon höll till med sitt skrik på toaletten. Hon var välkommen ut när hon slutat skrika.

Micke har kommit hem igen efter att ha kollat på bilar i Bara. Det var mest skit. Är ju så med bilar den prisklassen, dvs 15000 kr. Tror vi kommer kolla uppåt typ mot 50000 istället. Han ska ju trots allt köra runt barn i den så den måste ju vara lite säker. Jag kommer ihåg min första bil haha, en volkswagen från -79 har jag för mig. Svart, blandat med rost. Avställd och med körförbud, så körde jag UTAN körkort. Den bilen blev aldrig besiktad men körkort, det tog jag. Jag har haft många såna skrotbilar och även efter det att jag fått barn. Senast var min vita (ja blandat med en massa rost då) Ford Fiesta -88. Herregud, den var totalt opålitlig! Äldst var min Saab 99 från -73. Färgen var pippigul och då bodde jag på Kirseberg. Det bästa med den bilen var just stötfångarna av svart gummi när man ska fickparkera på ett ställe som Kirseberg ;-) Nä Seat säger jag bara, haft en hel del av det märket och alltid varit nöjd =) Speciellt med Ibizan jag har nu från -05 eller -06:an jag hade innan och köpte helt ny men även Cordoban från -98 som tog mig och Tessi enda till Norra Italy =)



Haha kolla exakt en sån var det ;-) Jag ÄLSKAR bilar =)

Kommentarer
Postat av: Amelie

oj vad jag saknar saaben! kommer du ihåg innertaket? ..hehe.. det var tider..

2010-02-14 @ 01:36:48
Postat av: rebecca

Ja eller hur!? haha den var ball =)

2010-02-14 @ 11:08:50
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback