Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vilken vagn?

Idag ska jag på barnvagnsjakt är det tänkt. Letar efter en vagn som går in i min bil. Typ. Men det ska ju inte vara vad som helst. Ni som känner mig vet vad jag menar och hur jag är när det gäller vagnar ;-)

Har funderat på Acta Gracos vagnar. De har två modeller som borde funka. Är ju lite sådär när det gäller 3 hjulingar. Har aldrig haft nån av den anledningen att jag tror att de är aningens mer ostabila än 4 hjulingar.

Acta Graco Quattro Tour Sport med mjuklift ca pris 2695 kr



Acta Graco Trekko med mjuklift ca pris 2495 kr.





Någon som har/har haft någon av dessa vagnar och har synpunkter??

Nu ska vi iväg, Micke och Nova ska nog bada på Vanningen så raggar jag kanske upp mamma och går på babyland på svågertorp, handlar på willys i vellinge eller nåt.


Kommentarer
Postat av: Evelina

åh jag älskar barnvagnar, jag har haft flera 3 hjulinga vagnar och har alltid vart nöjd med dem, har haft 4 hjulingar oxå men tycker det är svårare att svänga ned. Lycka till!

kram

2010-02-07 @ 12:08:22
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi
Postat av: Angela

Vi har precis köpt den översta :-) Den verkar vara väldigt smidig och tar inte så mycket plats...Kram

2010-02-07 @ 17:23:47
URL: http://beautyblogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback