Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Badet, willys och tvätt

Nu ska vi till badet med ungarna =) Jag är redan van vid att inte bada utan titta på. Men det är skoj det med. Sen blir det Willys för en försenad veckohandling. Stackars Micke, han ser helt slut ut efter allt med ungarna mm. Idag sov jag till 9.30, underbart =) Natten har varit mkt bättre och det känns bättre i benet. Stygnen stramar inte så mkt utan det är mer väldigt ömt.  Min tumme är fortfarande svullen och lite bortdomnad. Kan röra fingrarna bättre.

Min mamma kommer hit senare, ska tvätta lite hos oss. Vi ska oxå tvätta. Speciellt mina svarta mammabralor med stora blodfläckar på. Sen åker Micke och hälsar på sin mormor på sjukan i Lund. Hoppas allt blir bra med henne snart och att behandlingarna fungerar.

Nu ska jag sminka mig med en hand ;-) Micke hjälper mig med håret samt på och av med bh:n haha....herregud. Snart kan jag nog det oxå. Är sååå glad att jag kan gå på toa själv även om det tar en evighet.

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hoppas allt är bra med er vännen. Kram

2010-01-24 @ 13:16:34
URL: http://flerbarnsmamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback