Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

diskmaskinen

Var ner om ICA och handlade diskmaskinsrengöring. Kom på att vi kanske behöver spolglans med men det hade jag ju inte tagit med pengar till. Jaja, får vänta tills fredag då. Denna rengöringen kunde dock inte vänta tills fredag. Inte om vi inte ska handdiska tills dess och det är nog ingen här hemma så road av....Jag haddiskade dock det som behövdes nu, mest glas och sånt som fått en väldigt ful hinna på sig. Kalk antar jag. Detta medlet brukar hjälpa. Har de väl fått denna kalkhinna på sig tar det några diskar innan det går bort. Vissa glas var helt vita =( Jaja, det finns ju värre problem här i livet liksom.

På tisdag ska jag lämna in bilen på service. Kommer kosta 2200-2800 beroende på vad som ska göras. Hoppas på så billigt som möjligt dock. Nu har den gått lite över 5700 och senaste servicen gjordes vid 3200 mil. Ska lämna den 7.30 på morgonen så tar kidsen med mig in, möter mamma där sen lämnas hon av på jobb så lånar jag bilen över dagen. Philip ska lämnas i skolan 8.15. Hämtar sen mamma på jobb så kör vi och hämtar min bil. Snacka om att man är handikappad utan bil. Det är en sån sak som verkligen är beroendeframkallande. Jag har inte varit utan bil sen jag var 18 och tog körkort. Den är lika naturlig för mig som mat på bordet eller kläder på kroppen haha. Bilen ä en del av mig, utan den är jag lost!!

Kommentarer
Postat av: Pilla

säger detsamma, bilen är VIKTIG!

Jag klarar mig inte heller utan den.

kram

2010-01-09 @ 11:16:20
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Becca

Pilla: Ja så var det även för mig när jag bodde i stan. Här ute är det ju ännu värre ;-) I Malmö kan man ju cykla eller, hemska tanke, ta bussen ;-)

2010-01-09 @ 14:42:01
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Pilla

ja precis hahaha, bussen kan man ju ta ibland om man ska ner på stan själv... men jag hatar att passa tider. Bil är FRIHET ;)

kram

2010-01-09 @ 21:38:19
URL: http://pillaslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback