Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

jobbedag

Första dagen på jobb efter 10 dagars ledighet var ansträngande minst sagt. Men allt går och i det tempot vi jobbar går ju dagen snabbt. Hunnit käka och gå på toaletten x flera t o m. Skrev ut havandeskapspenningsblanketterna oxå så de kommer in i tid. Söker för hela perioden, 4 mars-23 april tror jag det var. Vad jag ska göra 1 feb-3 mars är fortfarande okänt. Kunde inte se om jag hade någon semester att ta ut heller. Annars får läkaren sjukskriva mig 3 mån istället. Vi får se.

Ska kolla på en lgh 10 jan. En liten 3:a här i byn. För att spara pengar och kunna ha möjlighet att vara hemma de 19 mån med bebis och ja + 3 mån nu innan han kommer. Allt kostar tyvärr här i livet. men den är liten och är den inte mkt bra planerad så går det inte.

Måste försöka ta mig ut och städa bilen sen. Redan mörkt ju. Jag som skulle velat ta en promenix. Micke har stått i köket länge, iaf sen jag kom hem vid kvart i fyra. Idag blir det ungsbakad falukorv =)

See U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback