Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Långledigt

Det verkar som om jag är långledig nu =) Från idag och börjar jobba igen på onsdag. Lagom. Jag behöver vara hemma lite och varva ner. Samtidigt behöver jag jobba så mycket som möjligt ur ekonomisk synvinkel, det behöver nog de flesta tyvärr.

Philip började skolan idag. Lite konstigt att de inte väntade tills måndag. Det är ju bara en dag sen helg igen men men. Han åker sen till sin pappa igen. Tråkigt att inte få träffa honom så mycket. Är ju ledig lite i veckan men då går han i skolan. Vi kommer ha en lång sommar ihop iallafall. Sista helgen i januari är han hos oss =)

Jag åkte sen till Willys för veckohandling. Kom billigt undan denna gången, strax över 400 kr (allt inräknat då) och det är för en hel vecka. Sen inom apoteket för min last = nässpray, nåt får man ju ha att förlusta sig med ;-) Sen deras lypsyl, ACO. Det ljusturkosa typ. Bästa ever.

Sen blev det köksstädning när jag kom hem. Igår orkade jag inget mer än laga mat (Micke jobbade) och sen somnade jag vid 19 när jag la Nova. Vaknade igen 20.30 (!) Stackars Philip, vi som sulle ha lite egentid. Men han var trött han med. Vi hinner mysa en del innan han åker idag.

Funderar på om jag ska bara kanelbullar. Är sååå trött. Men det skulle vi behöva ha. Aleksander kommer hit och leker med Philip kl 14 och skolan slutar 13.25. Ett allmänt städryck behövs ju oxå. Bara köket och hallen som är klar. Där hängde mååånga jackor, jag kan ju inte stänga mer än en ;-)

Ska boka tvättid med, mamma behöver komma hit och tvätta i helgen oxå. Hennes rör har frusit!

Later. Over And Out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback