Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Mer snö

Onsdag morgon. Inte SÅ mycket händer. Philip är i skolan, Micke på jobb och jag och Nova är hemma. Än sålänge funkar det jättebra att ha henne hemma och det känns bra att kunna pendera tid med henne istället för att ha henne på dagis. Hon har sina dagliga utbrott, hittills ett idag. Hon behöver få skrika klart och sen säger hon förlåt. Gör hon inte det så berättar jag att då blir det inget godis på lördag. Då kommer ursäkten ganska snabbt ;-) Dessa utbrotten kommer helt utan någon märkbar anledning. Ibland kan det såklart vara att man säger til henne att inte stå/springa i soffan etc oxå är det igång.

Sen när jag mår bättre ska vi börja ta oss till öppna förskolan regelbundet så hon lär känna lite barn där tills bebis kommer och vi tre kommer gå dit.

Idag har det kommit ännu mer snö och igår var det -13 här hos oss. Sjuuuukt kallt. Vi bor i Skåne liksom ;-)



Some day....



Kommentarer
Postat av: Katharina - Alvas mamma

ja usch för snön, tycker iaf jag! Jag vill ha vår nu, och lite värme!!

2010-01-27 @ 09:54:39
URL: http://katharinaspicks.blogg.se/
Postat av: alex

usch ja fyyyy satan vad det är kalllllt ... brrr.... vi sticker till den stranden (som ditt foto) och bara slöar =) hihihi..

kram gumman =)

2010-01-27 @ 14:15:41
Postat av: Evelina

jag packar väskan och följer med till stranden jag oxå!! kramar

2010-01-27 @ 16:33:13
URL: http://www.metrobloggen.se/evsi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback