Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Min dotter =)



Philip kom hem springandes från skolan. Han blev följd över bron av personal på skolan och kommer så bli resten av veckan. Snälla de är =) Imorgon blir dt dagis för lillan när vi ska till Ystad sen hämta vi henne direkt när vi kommer hem så Micke kan åka till jobb.

Lite får man gjort fast man är handikappad. Har nyss städat toan + vasken i badrummet här nere. Tänkt tömma diskmaskinen med men det får vänta lite.

Nova har valt middag idag: Kycklingfilé, pommes, beasås och broccoli. Hon ÄLSKAR pommes och broccoli ;-)

Kommentarer
Postat av: sophie

Tack gumman! Och krya på dig, hoppas du blir bra fort. Åhh broccoli, min favorit... jag kommer till er senare. ;) Kram!!! ps, har du vart på möte med läkaren ang. snitt? kram

2010-01-25 @ 18:38:30
URL: http://flerbarnsmamma.se
Postat av: sophie

just ja hihi, just nu läser jag info och layout samt småföretagande, sedan har jag 7 ämnen kvar efter dessa. Kram!

2010-01-25 @ 18:44:28
Postat av: rebecca

Sophie: Tack =) Ja broccoli är gott! Låter intressant med de ämnena du läser =) Imorgon är det dags för snitt samtal nr 2. Förra gången hade han inte läst mitt brev som jag skrev så han var helt oförberedd. Imorgon ska vi oxå gå runt och kolla hur det ser ut i Ystad, ett litet sjukhus ca 7 mil från oss. Kram

2010-01-25 @ 19:18:50
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/
Postat av: Denice

Oh vad fin hon är!! :')

2010-01-27 @ 16:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback