Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

städa

Nu är jag hemma från jobb sedan en stund tillbaka. Varit en okej dag. Ikväll SKA jag i säng tidigt. Igår blev det närmre 23 sen somnade jag i sängen med tv:n på och vaknade halv tolv, kissnödig som vanligt. Efter det piggnade jag till lite men var egentligen astrött. Mer trött än så var jag 4 och nåt när jag vaknade och skulle kissa (igen!), nässprayen var slut, näsan helt täppt och flabben snustorr. Great...not! Det var ju inte lönt att lägga sig igen eftersom jag omöjligt kan somna när jag bara kan andas genom munnen. Får panik. Måste fråga min läkare om detta. Det blir bara värre och värre. Kunde dessutom inte handla ny förrän efter jobb 15.30. Gått på nezeril pipetter under dagen ;-) BRA mycket bättre än ingenting.

Nu ska vi städa här hemma, ta ett snabbt ryck och röja. Kanske t o m dammsuga, den är fortfarande framme sen igår.

Imorse var det -11 grader....fy i helvete vad kallt.....brrr. Lånat ena delen av Mickes jacka och den går att stänga. (sån delbar jacka med en till jacka inuti och det är den jag lånar) Han måste nog ha tillbaka den snart eftersom han kör moppe. Kan det bli sommarvärme på några dagar? =)

Kommentarer
Postat av: Vegardinga

Very good site, well done. I especially like the ease of use and navigation

2011-03-25 @ 08:24:09
URL: http://vegardinga.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback