Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Vilka turer

Det verkar vara mycket man ska tänka på, anmäla hit och anmäla dit. Fylla i, bifoga och skicka in till olika instanser. Jag har rätt till ersättning från mitt försäkringsbolag, även från AFA för förlorad inkomst, rese- och vårdkostnader men då ska ju diverse papper skickas in såklart.

Philip får hjälp hem idag av personal på skolan, himla snällt =) Imorgon ska vi till Ystad på samtal med läkaren så då hämtar vi barnen innan Micke åker till jobbet.

Nu har vi precis ätit lunch här hemma. Philip kommer hem strax efter 13.30, då blir det att läsa läxa. Han har iaf läsläxa vad jag vet. Får förbereda vad vi ska ha till middag sen oxå.

Rätt avkopplande att vara hemma ändå men om jag känner mig själv så kommer jag tröttna. Och det snart ;-)

Kommentarer
Postat av: jenny ståhl

passa på att vila istället gumman;) sen blir de ingen rast & ingen ro;)

kram

2010-01-25 @ 17:15:57
URL: http://jennysthl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback