Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

visning

Min sovmorgon idag men det blev att Nova inte vaknade förrän 9. Najs =) Vi la oss båda lite i nio igår och Nova somnade efter att ha läst sina böcker som hon gör varje kväll. Så kröp hon ner bredvid mig och sa "Änkar dig mamma, sov gott, ses imorgon" Sött eller vad =) Jag somnade väl senast 22 och sov sen till 9. Sover inte längre för jag 11 timmar räcker liksom + att jag började känna huvudvärken komma. Lika bra att gå upp och göra något med dagen.

Ska på lgh visning idag, en liten trea bara så det blir nog inget om vi inte prutar typ 100.000 eller nåt. Ingen balkong heller så det är ju ett gigantiskt minus.

Blir kanske till Mickes mamma innan dess + hämtning av Philip.

Först ska dock övervåningen städas, ser ut som jag vet inte vad.

Kommentarer
Postat av: Antonfride

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-06-20 @ 11:25:14
URL: http://antonfride.blogmedics.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback