Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Barbapapa

Såja nu sover Elliot. Nova är nog på god väg att somna där uppe, Micke är med henne. Jag somnade på soffan vid 19 när Nova gick in med Micke för att bada, snacka om att man är trött. Elliot somnade gott när jag ammade honom =) Mysigt! Det är väldigt sällan jag ligger och bara myser med honom tyvärr. Hoppas hinna mer av det när Nova börjar på dagis. Man har alltid något som "måste" göras så fort han somnat och är det inte det så är det att underhålla Nova med något.

Städade huset och veckohandlade på willys i förmiddags sen var jag bortom Sanna, Johan och Alfie =) Ni kommer få det jättebra där även om ni oxå verkar ha fått lite lustiga grannar (haha)

Vunnit två auktioner på tradera, en ny Barbapapa body i stl 86 och ett nytt Barbapapa skötbäddsöverdrag =) Gillar ni oxå Barbapapa? Tycker de är skitcoola =)

Imorgon ska jag hem till min syster och fira hennes sambo Jocke =) Vet ej hur många barn jag tar med mig men iaf Philip för honom ska jag hämta på vägen dit. 

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en cigg ;-)

Kommentarer
Postat av: Robban

Barbapappa... ahh... nu åker jag genast tillbaka till min barndom och ser alla deras äventyr igen!



Tänka sig att dom var populära redan då och fortfarande finns i våra hjärtan...



Ska bli såå härligt att få se lille Elliot i

Barba-kläder

2010-08-10 @ 11:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback