Tjäna pengar på din blogg - Testa gratis!

Elliot på vift

Happ, då var man ensam hemma med de stora barnen! Känns ju sjukt konstigt att vara utan Elliot ;-) En vanesak, det vet jag. Det var likadant med de andra barnen när jag var utan dom en längre stund de första gångerna. Det är ju lätt att bara vara med de stora jämfört med att ha alla tre. Fast ska jag vara ärlig så är det inte speciellt svårt eller jobbigt med alla tre. Börjar komma in i det nu med rutiner och grejer och dessutom att lyckas hålla hemmet någotsånär iordning samtidigt. Rutiner och planering. Det som däremot ÄR lite jobbigt är fortfarande Novas utbrott och de ensamma kvällarna. Men även det kommer bli bättre och Elliot växer ju snabbt. Innan vi hinner blinka är han 1 år typ =)

Allt känns mycket bättre nu =) En sak som jag nog inte riktigt delat med mig av i bloggen är att vi haft det extremt jobbigt. Vissa dagar visste vi inte ens om vi orkade fortsätta kämpa. Hela graviditeten var jobbig både psykiskt och fysiskt för min del och jag vet att det har varit väldigt jobbigt för Micke med mitt humör samt hysteriska utbrott. Man säger dumma saker när man är arg. Jag har känt mig sviken och ensam mm. Nu har vi bestämt oss för att fortsätta och det är bättre än på väldigt länge mellan oss =) Riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Pilla

Så skönt för er! och roligt att höra/läsa att ni har det bra :) Småbarnsåren är tuffa och ni har ju t o m tre småbusar!!

kramar

2010-07-21 @ 13:21:25
URL: http://pillaslilla.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Hej Rebecka !

Kikat in till er och jisses vad den lille har växt !

Äter han anabola eller ?

Skojar med dig ...

Hoppas att du kan njuta av din ledighet , tiden går så fort och ibland önskade man att det fanns ett stoppur för att stanna tiden , en liten stund bara .



Tråkigt att ni haft det bekymmersamt , livet är upp o ner . Ibland är det svårt att leva , men det är det enda liv vi har så var rädd om det .

Men kämpa på , var rädda om varandra !

Ni har ju tre , fina ,stora juveler som behöver er ,

som inte klarar sig utan er .

Prata , prata med varandra , slösa med kärleken !



Lycka till med dopet !

Bara det bästa till dig !

Kramar i massor ...

2010-07-21 @ 13:59:34
Postat av: rebecca

Pilla: Ja det känns otroligt skönt att vi kommit över den tröskeln. Ibland tvivlar jag på att jag fixar det men det är bara jag som är mamma till mina barn så jag har inget val =) Kram



Charlotta: Tack vännen =) Dina ord värmer! Ibland är livet tufft o hårt men jag vet att det hade varit ännu värre ensam, det vill jag inte ens tänka på. Det gäller att kämpa och ta sig igenom det på ett bra sätt =)



Jodå jag njuter mellan varven av värmeslag o utbrott ;-) Nej det är HÄRLIGT! Min sista mammaledighet är det ju sagt ;-) Jag hoppas såååå at få komma tillbaka till BB sen, saknar er alla jättemkt =) Är en rastlös själ så ibland vill jag hoppa in redan nu men men ;-)



Visst e han stor :-o haha. Han äter o äter =) Har nog planer på att bli en stor kille!



Tack, det blir säkert en fin dag. Philip ska hålla dopljuset o Nova hälla i vatten =) Stolta storasyskon!



Hoppas du har det bra både privat o på jobb =) Har du nån blogg?



Massa kramar!

2010-07-21 @ 22:38:39
URL: http://rebeccapettersson81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback